Let op: De kosten van retourneren komen voor rekening van de klant. Wij zullen deze kosten enkel vergoeden wanneer er een verkeerde levering is uitgevoerd (lees: ander geleverd product dan besteld/beschadigd product).

Retourneren – algemeen
Wil je je pakketje retourneren of omruilen?

1. Vul het online retourformulier in.
2. Hierna wijzen alle stappen voor zich en kun je je pakketje versturen.
3. Vergeet alsjeblieft niet om de pakbon bij de bestelling te voegen. Indien je dit niet doet, en ook het retourformulier niet invult, kunnen wij helaas niet achterhalen van wie het pakketje is.

Wij zullen niet storneren of omruilen voordat wij het pakketje hebben ontvangen.

Stuur jij je hele bestelling retour om deze te laten storneren? In dat geval zullen wij de eerste verzendkosten ook storneren.

Wil je deze niet laten storneren, maar laten omruilen? Dan zullen wij de verzendkosten van het nieuwe pakketje op ons nemen, zodat jij geen dubbele verzendkosten hoeft te betalen.

Let op: Het kan tot wel 14 werkdagen duren totdat een pakketje bij ons aankomt na verzending. Hierna zullen wij je retour zo snel mogelijk verwerken.

Verkeerde levering
Heb je de verkeerde producten ontvangen? Of het verkeerde pakketje?
Geen zorgen, omdat dit onze fout is zullen wij de retourkosten op ons nemen. Je kunt hiervoor een retourlabel aanvragen, stuur even een mailtje naar klantenservice@rumag.nl, dan zullen wij je van een retourlabel voorzien.

Indien je een verkeerd pakketje of product hebt ontvangen, of er iets anders is misgegaan, willen we je vragen om zo snel mogelijk contact op te nemen met klantenservice@rumag.nl. We ontvangen in dat geval graag een e-mail waarin duidelijk is uitgelegd wat het probleem is, indien mogelijk met beeldmateriaal.

Heb je je bestelling nog niet ontvangen? Geen paniek! Ook dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. We zullen je hier zo snel mogelijk verder helpen.

Order annuleren
Wil je een order annuleren? Stuur alsjeblieft binnen 1 werkdag na bestelling een mailtje naar klantenservice@rumag.nl. Wij zullen ons uiterste best doen om de bestelling te annuleren.

Het is echter mogelijk dat de order al is verwerkt en verzonden. In dat geval kunnen wij ook de retourkosten niet meer vergoeden.

Retourneren – eisen

  • De bestelling wordt binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd.
  • De producten zijn ongedragen, ongewassen, en alle bonnetjes zitten er nog aan. 

Retourneren – ontvangst

  • Na ontvangst zullen wij het pakketje controleren. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging. Hierna zullen we het pakketje binnen 10 werkdagen omruilen/storneren.

Retourneren – opties

Wanneer je een pakketje retourneert zijn er verschillende opties. Je kunt:

  • De maat of kleur van het product aanpassen.
  • Een ander product met dezelfde waarde kiezen.
  • Vragen naar een kortingscode, die te gebruiken is op je volgende bestelling. Deze heeft dezelfde waarde als de geretourneerde producten.
  • Het geld laten storneren.
  • Een ander product met een andere waarde kiezen. In dit geval zal de klantenservice zo snel mogelijk contact met je opnemen om het verschil op te lossen.

Persoonlijke kortingscodes
Wanneer je een persoonlijke kortingscode (lees: kortingscode bijvoorbeeld voorzien door de klantenservice) hebt gebruikt, is het helaas niet mogelijk om dit te laten storneren. We zullen het deel dat is betaald met de kortingscode ook terugbetalen in de vorm van een nieuwe kortingscode. De rest van het bedrag wordt gewoon gestorneerd.

Let op: deze regel gaat niet over de kortingscode die je ontvangt wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrief, of over kortingscodes die worden gebruikt tijdens sale periodes.

Retourneren – SALE
Het is niet mogelijk om producten uit te sale te te laten storneren of omruilen. Wij zullen in dit geval enkel voorzien van een kortingscode/tegoed, waarmee een nieuwe bestelling geplaatst kan worden in onze webshop.

Het is dus NIET mogelijk om producten uit de sale om te ruilen voor een product in een andere kleur of maat, of voor een ander product.

Een sale product is te herkennen aan het SALE logo dat boven in de foto staat.

Retourneren – problemen

  • Als je bent vergeten om het retourformulier in te vullen, maar wel de pakbon hebt toegevoegd, zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen om te achterhalen welke actie je van ons verwacht.
  • Als de items gewassen of gedragen zijn, zullen we direct contact met je opnemen via het opgegeven e-mailadres of telefoonnummer.
  • Indien we niet binnen 2 maanden van je terug horen, zullen we je order annuleren. Antwoord je wel binnen 2 maanden, dan zullen we je terugbetalen in de vorm van een discount code.

Mijn pakketje is kwijtgeraakt
Indien DHL je pakketje is kwijtgeraakt, neem dan alsjeblieft zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice op klantenservice@rumag.nl. Wij zullen je hier zo snel mogelijk verder helpen.

 

Garantietermijn: De garantietermijn op onze producten is 30 dagen.