KLANTENSERVICE & CONTACT
Staat uw antwoord hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.
LET OP: De klantenservice is momenteel heel erg druk in verband met de feestdagen. We proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Houdt rekening met een langere reactietijd!
BESTELLEN.
1. Selecteer de juiste maat en/of kleur van jouw gewenste artikel en klik op de knop ‘+ in winkelwagen’.
2. Herhaal stap 1 totdat jouw hele verlanglijstje in je winkelwagen staat.
3. Maak je bestelling af door naar je winkelwagen te gaan. Vul hier eventueel een kortingscode in en klik vervolgens op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’.
4. Vul al je gegevens in en doorloop vervolgens alle stappen in de betaalomgeving. .
TIP: Maak bij het bestellen direct een account aan, zodat je al jouw gegevens en bestellingen achteraf kunt inzien en bestellen in de toekomst nog makkelijker wordt.
Klik links bovenin de pagina op de drie streepjes voor het menu en vervolgens onderin op ‘LOGIN’. Je kunt hier gemakkelijk inloggen met Facebook of een account aanmaken met je e-mailadres.
Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een e-mail met daarin de factuur. De factuur zal ook met de bestelling mee worden geleverd.
Alle informatie over het product is te vinden in de producttekst. De maattabellen van de kleding zijn onder het kopje ‘aanvullende informatie’ te vinden.
Jouw bestelling wordt in een keer verzonden, zodra de pre-order producten bij ons binnenkomen. Als je de andere producten eerder wilt ontvangen bestel deze dan los in een nieuwe bestelling.
BETAALMOGELIJKHEDEN.
Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen.
Nee, wij verkopen geen cadeaubonnen.
RETOURNEREN.
Ben je toch niet helemaal tevreden over je product en wil je deze retourneren? Dat mag!
Als je binnen 14 na ontvangstdatum kenbaar maakt dat je de producten wilt retourneren, mag dat uiteraard. Dat kan je doen door onderstaand contactformulier in te vullen. Alsdan ontvang je de instructies en het retourformulier.
De kosten van de retournering zijn voor de klant tenzij het een fout vanuit onze kant is. Bij een foutieve levering of een defect product, vergoeden wij deze uiteraard.
Ja, alle online aankopen kunnen binnen 14 dagen na ontvangstdatum worden geretourneerd.
De scheurkalenders en wijn nemen wij alleen terug als deze nog geseald zijn en kleding wordt alleen geaccepteerd mits deze ongedragen zijn.
Heb je een verkeerd product ontvangen? Dan kun je dit het beste aangeven door middel van het contactformulier. De klantenservice zal er voor zorgen dat je een gratis retourlabel ontvangt waarmee je dit kunt retourneren.
Wij bieden zes maanden garantie op onze producten vanaf ontvangstdatum. Mocht je binnen dit termijn vallen, dan ontvang je van ons een vervangend product. Vul het contactformulier in inclusief een bijgevoegde foto van de beschadiging, dan nemen wij het zo snel mogelijk in behandeling.
Zodra je retour bij ons binnen komt, kan het tot twee weken duren tot deze is verwerkt. Nadat deze goed wordt gecontroleerd en is geaccepteerd als retour, ontvang je een mailtje dat jouw retour is verwerkt. Na dit mailtje ontvang je het bedrag binnen 1-3 werkdagen terug op je rekening.
Het kan voor komen dat jouw retour niet wordt geaccepteerd door vlekken en geuren welke er op wijzen dat het product is gedragen. Helaas kunnen wij dan niet overgaan tot terugbetaling. Je kunt er dan voor kiezen het product toch te houden.
Als je de bestelling wilt annuleren, geef dit dan zo snel mogelijk aan door het contactformulier in te vullen. Dan kunnen wij voorkomen dat je bestelling wordt verzonden. Zodra je hier akkoord hebt gekregen, wordt je binnen 1-3 werkdagen terugbetaald.
VERZENDING.
Zodra jouw pakket bij DHL is, ontvang je per mail een verzendbevestiging met hierin de Track & Trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Daarnaast kan je, als je een account hebt aangemaakt, je bestelling makkelijk volgen binnen je account.
Mocht je dit niet willen, kun je altijd de artikelen apart van elkaar bestellen.
Zodra het pakketje bij ons het warenhuis verlaat, duurt het normaal gesproken 1 á 2 werkdagen om het te bezorgen.
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track en trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wanneer het pakket geleverd zal worden.
Mocht de track en trace code iets aangeven dat jouw pakket bezorgd is, terwijl je niks ontvangen hebt, kan je contact met DHL opnemen. Zij kunnen dan voor jou navraag doen bij de bezorger. Bij overige statussen mag je een contactformulier invullen, dan zal de klantenservice dit verder oppakken.
Nee, het is niet mogelijk om de verzenddatum aan te passen.
Nee, het is niet mogelijk om het pakket dezelfde dag te leveren.
Nee, het is niet mogelijk om de bestelling op afspraak te laten leveren.
ACCOUNTGEGEVENS.
Je favoriete quotes opslaan. Meedoen aan leuke acties.
Zodra het pakket door DHL wordt gescand, ontvang je per mail de track & trace code.
De status van je bestelling ‘afgerond’ houdt in dat wij je bestelling in verwerking hebben genomen en aan het klaarmaken zijn voor verzending. Het kan na het aanpassen van de status naar ‘afronden’ nog enkele werkdagen duren totdat deze wordt verzonden. De verzending is pas bevestigd na ontvangst van je trackmail van DHL.
PHONECASES. & POSTERS.
Staat uw vraag er niet tussen?
Stel hieronder een vraag en wij zullen zo spoedig mogelijk antwoorden.