KLANTENSERVICE EN ALGEMENE VOORWAARDEN

Staat uw antwoord hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Door de drukte kan het zijn dat het wat langer duurt voordat je antwoord krijgt. 

 

LET OP! Door het COVID-19 virus en de daarbij genomen maatregelen, kan het iets langer duren

voordat je je pakketje bezorgd krijgt. 

BESTELLEN.

Question Hoe plaats ik een bestelling?
Answer

De onderstaande stappen geven aan hoe jij jouw item op de juiste manier kunt bestellen:

1. Selecteer de juiste maat en/of kleur van jouw gewenste artikel en klik op de knop ‘+ in winkelwagen’.
2. Herhaal stap 1 totdat jouw hele verlanglijstje in je winkelwagen staat.
3. Maak je bestelling af door naar je winkelwagen te gaan. Vul hier eventueel een kortingscode in en klik vervolgens op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’.
4. Doorloop vervolgens alle stappen in de betaalomgeving. .

TIP: Maak bij het bestellen direct een account aan, zodat je al jouw gegevens en bestellingen achteraf kunt inzien en bestellen in de toekomst nog makkelijker wordt.

Question Is mijn bestelling goed binnen gekomen?
AnswerZodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een orderbevestiging per mail op het door jouw opgegeven e-mailadres. Wanneer jouw pakketje ons warehouse heeft verlaten, ontvang je van DHL een tweede mail met daarin de track en trace code. Met deze code kan je jouw pakketje volgen totdat deze wordt bezorgd.
Question Hoe maak ik een account aan?
Answer

Klik links bovenin de pagina op de drie streepjes voor het menu en vervolgens onderin op ‘LOGIN’. Je kunt hier gemakkelijk inloggen met Facebook of een account aanmaken met je e-mailadres.

Question Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
AnswerNee dit is niet verplicht, je kunt ook zonder account bestellen. Het hebben van een account heeft wel voordelen, bestellen gaat in de toekomst een stuk sneller omdat we je al kennen en je kan de bestelling makkelijk volgen.
Question Wat als er een product in mijn bestelling zit, dat niet meer voorradig is?
AnswerDe bestelling wordt in een keer verstuurd op het moment dat het product weer voorradig is.
Question Waar kan ik mijn factuur vinden?
Answer

Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een e-mail met daarin de factuur. De factuur zal ook met de bestelling mee worden geleverd.

Question Wat is een pre-order? Hoe werkt dit?
AnswerEen pre-order is een vooruitbestelling van een nieuw aangekondigd product of een product dat op dat moment tijdelijk niet voorradig is. Deze producten hebben een langere levertijd. Wanneer je één van onze producten pre-ordered ben je een van de eerste die deze zal ontvangen zodra ze bij ons op voorraad zijn en echt in de webshop te bestellen zijn.
Question Waar vind ik de productinformatie?
Answer

Alle informatie over het product is te vinden in de producttekst. De maattabellen van de kleding zijn onder het kopje ‘aanvullende informatie’ te vinden.

Question Wat als er binnen mijn pre-order bestelling ook producten zitten die wel voorradig zijn?
Answer

Jouw bestelling wordt in een keer verzonden, zodra de pre-order producten bij ons binnenkomen. Als je de andere producten eerder wilt ontvangen bestel deze dan los in een nieuwe bestelling.

Question Het product dat ik wil bestellen staat op uitverkocht? Wanneer komt deze weer in de shop?
AnswerHet kan zijn dat een product is uitverkocht. Meestal komt deze na een tijdje weer op voorraad. Houd daarom onze website en social media kanalen goed in de gaten.

BETAALMOGELIJKHEDEN.

Question Welke betaalmogelijkheden kan ik gebruiken?
Answer

Je kunt in onze webshop betalen middels iDEAL, Paypal en Bancontact.

Question Kan ik achteraf betalen?
Answer

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen.

Question Hebben jullie cadeaubonnen?
Answer

Nee, wij verkopen geen cadeaubonnen.

Question Wat als ik een kortingscode ben vergeten toe te voegen aan mijn bestelling?
AnswerDan ben je een kleine dommerd. Maar je kan altijd even een bericht naar onze klantenservice sturen.

RETOURNEREN.

Question Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Answer

Ben je toch niet helemaal tevreden over je product en wil je deze retourneren? Dat mag!

Als je binnen 14 na ontvangstdatum kenbaar maakt dat je de producten wilt retourneren, mag dat uiteraard. Dat kan je doen door onderstaand contactformulier in te vullen. Alsdan ontvang je de instructies en het retourformulier!

De kosten van de retournering zijn voor de klant tenzij het een fout vanuit onze kant is. Bij een foutieve levering of een defect product, vergoeden wij deze uiteraard.

Question Kan ik alle producten retourneren?
Answer

Ja, alle online aankopen kunnen binnen 14 dagen na ontvangstdatum worden geretourneerd.

De scheurkalenders en wijn nemen wij alleen terug als deze nog geseald zijn en kleding wordt alleen geaccepteerd mits deze ongedragen zijn.

Question Ik heb een verkeerd product besteld, wat moet ik doen?
AnswerOp het moment dat je een verkeerd product hebt besteld, kan je het contactformulier invullen om je bestelling te annuleren/wijzigen. Zodra de bestelling in productie is, is het niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen/annuleren. Je zou dan het pakket aan de deur kunnen weigeren of het pakket op eigen kosten kunnen retourneren via dit formulier.
Question Ik mis een product binnen mijn bestelling
AnswerDan kan je het best even het contactformulier hieronder invullen, onze klantenservice zorgt ervoor dat het missende product toegestuurd wordt.
Question Wat als mijn product beschadigd of kapot is geleverd?
Answer

Wij bieden zes maanden garantie op onze producten vanaf ontvangstdatum. Mocht je binnen dit termijn vallen, dan ontvang je van ons een vervangend product. Vul het contactformulier in inclusief een bijgevoegde foto van de beschadiging, dan nemen wij het zo snel mogelijk in behandeling.

Question Kan ik een product uit de sale retourneren?
AnswerJa alle online aankopen uit de sale kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd.
Question Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Answer

Zodra je retour bij ons binnen komt, kan het tot twee weken duren tot deze is verwerkt. Nadat deze goed wordt gecontroleerd en is geaccepteerd als retour, ontvang je een mailtje dat jouw retour is verwerkt. Na dit mailtje ontvang je het bedrag binnen 1-3 werkdagen terug op je rekening.

Het kan voor komen dat jouw retour niet wordt geaccepteerd door vlekken en geuren welke er op wijzen dat het product is gedragen. Helaas kunnen wij dan niet overgaan tot terugbetaling. Je kunt er dan voor kiezen het product toch te houden.

Question Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?
Answer

Als je de bestelling wilt annuleren, geef dit dan zo snel mogelijk aan door het contactformulier in te vullen. Dan kunnen wij voorkomen dat je bestelling wordt verzonden. Zodra je hier akkoord hebt gekregen, wordt je binnen 1-3 werkdagen terugbetaald.

Question Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
AnswerHet kan zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij raden je aan je spambox van je e-mail te bekijken. Wellicht dat onze orderbevestiging daar in terecht is gekomen. Mocht je daar de mail niet kunnen vinden, vul dan het contactformulier in zodat de klantenservice hierop terug kan komen.

VERZENDING.

Question Welk bedrijf verstuurt mijn pakketje?
AnswerWij verzenden met DHL.
Question Kan ik mijn pakketje ook ophalen bij een DHL punt?
AnswerDe eerste bezorgpoging is altijd het adres die jij hebt opgegeven. DHL doet altijd twee bezorgpogingen, zonder dat het voor ons goedkoper is. Na de eerste bezorgpoging kan jij met een bezorg briefje aangeven dat je het bij de volgende afleverpoging in een parcelshop wil ophalen.
Question Hoeveel bedragen de verzendkosten?
AnswerWanneer je een bestelling boven de €100,- plaatst betaal je geen verzendkosten. Plaats je een bestelling onder €100? Dan wordt er een bedrag van €6,71 bij jouw totaalbedrag opgeteld. Wanneer je alleen ballonnen besteld kan je kiezen voor Ballon tarief, dat bedraagt €4,90.
Question Wanneer wordt mijn pakketje verstuurd?
AnswerOnze standaard levertijd is 2 werkdagen, maar door de omstandigheden rondom het Coronavirus kan het zijn dat de levertijd wat langer duurt. Wanneer je een account hebt aangemaakt kan je je bestelling makkelijk volgen via onze website.

Heb je een mondkapje uit onze Coronacollectie besteld? Door de enorme drukte op deze mondkapjes zal de levertijd van deze producten minimaal 4 werkdagen zijn.

Question Kan ik mijn pakket volgen?
Answer

Zodra jouw pakket bij DHL is, ontvang je per mail een verzendbevestiging met hierin de Track & Trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Daarnaast kan je, als je een account hebt aangemaakt, je bestelling makkelijk volgen binnen je account.

Question Wordt mijn bestelling in 1 keer verstuurd?
AnswerJouw bestelling wordt in één keer verzonden. Mocht je een deellevering van de bestelling willen maken dan vragen wij je om de dubbel gerekende verzendkosten te voldoen. Hiervoor kun je contact opnemen middels het contactformulier.

Mocht je dit niet willen, kun je altijd de artikelen apart van elkaar bestellen.

Question Wanneer ontvang ik mijn pakketje?
AnswerOnze standaard levertijd is 2 werkdagen, maar door de omstandigheden rondom het Coronavirus kan het zijn dat de levertijd wat langer duurt. Wanneer je een account hebt aangemaakt kan je je bestelling makkelijk volgen via onze website.
Zodra het pakketje bij ons het warenhuis verlaat, duurt het normaal gesproken 1 á 2 werkdagen om het te bezorgen.
Question Mijn pakket is niet geleverd
Answer

Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track en trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wanneer het pakket geleverd zal worden.
Mocht de track en trace code iets aangeven dat jouw pakket bezorgd is, terwijl je niks ontvangen hebt, kan je contact met DHL opnemen. Zij kunnen dan voor jou navraag doen bij de bezorger. Bij overige statussen mag je een contactformulier invullen, dan zal de klantenservice dit verder oppakken.

Question Kan ik de verzenddatum aanpassen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Answer

Nee, het is niet mogelijk om de verzenddatum aan te passen.

Question Kan ik voor avond- of daglevering kiezen?
AnswerNee, het is niet mogelijk om voor avond- of daglevering te kiezen.
Question Kunnen jullie mijn pakket vandaag nog leveren?
Answer

Nee, het is niet mogelijk om het pakket dezelfde dag te leveren.

Question Kan ik mijn bestelling op afspraak laten leveren?
Answer

Nee, het is niet mogelijk om de bestelling op afspraak te laten leveren.

ACCOUNTGEGEVENS.

Question Wat kan ik doen met een RUMAG account?
Answer

Je favoriete quotes opslaan. Meedoen aan leuke acties.

Question Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
AnswerOm het verzendadres van een bestelling te wijzigen kan je het contactformulier invullen. De klantenservice zal het adres, indien mogelijk, wijzigen. Dit kan tot 1 uur na het bestellen.
Question Waar vind ik mijn track & trace code?
Answer

Zodra het pakket door DHL wordt gescand, ontvang je per mail de track & trace code.

Question In mijn account staat bestelling afgerond, wat betekent dit?
Answer

De status van je bestelling ‘afgerond’ houdt in dat wij je bestelling in verwerking hebben genomen en aan het klaarmaken zijn voor verzending. Het kan na het aanpassen van de status naar ‘afronden’ nog enkele werkdagen duren totdat deze wordt verzonden. De verzending is pas bevestigd na ontvangst van je trackmail van DHL.

PHONECASES. & POSTERS.

Question Waarom heb ik mijn telefoonhoesje/poster nog niet, of al eerder, binnen dan de rest van mijn bestelling?
AnswerDe telefoonhoesjes en de posters worden vanuit een andere leverancier verzonden. Het kan zijn dat deze producten daarom net wat eerder of later bezorgd worden. Mocht je vragen/opmerkingen hebben over de bestelling of klopt er iets niet, kan je bij RUMAG. op de website een contactformulier invullen.

LET OP! Door het COVID-19 virus en de daarbij genomen maatregelen, kan het iets langer duren

voordat je je pakketje bezorgd krijgt. 

Staat uw vraag er niet tussen?

Stel hieronder een vraag en wij zullen zo spoedig mogelijk antwoorden.