You hate it or you love it – maar je kan er niet omheen. Het is binnenkort weer Valentijn. Heb jij de rozen en bonbons al in huis gehaald of breng jij de dag van de liefde liever door in een donkere kamer?

Hoewel dit jaar de etalages waarschijnlijk niet worden omgetoverd tot liefdesnestjes (lees: de paspoppen hebben door de lockdown nog altijd hun kerstoutfits aan) kleuren de gesponsorde posts op je feed langzaam rood met roze.

Valentijn

Bij de één zorgt dat voor een bonkend hart en wilde sushiplannen á la Samantha Jones uit Sex and the City. En bij een ander borrelen traumatische herinneringen op van onbeantwoorde liefdesbrieven. Toch is de groep niet zo zwart/wit verdeeld. Je hebt namelijk ook een groep die half januari al begint te kermen dat Valentijn een commerciële missėre is en dat ze zich nog liever bevinden tussen de rellen op Museumplein dan dat ze ergens een roze hart vandaan toveren.

En juist dáár heeft Easytoys op ingespeeld. Zo kunnen de Valentijn liefhebbers voor een website vol met rode en roze harten kiezen. Maar is er ook gedacht aan de mensen die een lichtelijke hekel aan het liefdesfenomeen hebben. De liefdesoptie kan namelijk worden uitgezet, waardoor de mensen die net even wat minder met Valentijn hebben ook met een gerust hart hun pleziertje kunnen scoren. Benieuwd hoe ze dat doen? Neem dan even hier een kijkje.

Tja, zoveel mensen, zoveel wensen en dus zoveel Valentijnvierders. Maar om toch een beetje duidelijkheid te scheppen in deze weerwar van verlangens kun je ze het best verdelen in vijf soorten types: de hopeloze romanticussen, de stalkers, de aandachtsgeile types, de ‘ik-ben-expres-anders’ types en de Valentijnhaters. Benieuwd tot welk type Valentijnvierder jij behoort? Doe dan hier de test en krijg óók nog een kortingscode voor EasyToys.

VIND JE OOK LEUK:
NIKS MEER GEHOORD VAN JE SCHARREL? WAARSCHIJNLIJK LIGT HET HIERAAN